xmlns:fb="https://www.facebook.com/2008/fbml"> Voice Of Myanmar: ဆရာမင္းသိခၤႏွင့္ေဒါက္တာဆိတ္ဖြား

Saturday, June 23, 2012

ဆရာမင္းသိခၤႏွင့္ေဒါက္တာဆိတ္ဖြား

Eleven Media ၏ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာအပါအ၀င္ Forward mail ေခၚ တစ္ဆင့္ျပန္လည္ျဖန္႕ေ၀ေသာ mail  မ်ားတြင္ ေဒါက္တာဆိတ္ဖြား ၏အမည္သည္အေတာ္အတန္ပင္ပ်ံ႕ႏွံ႕ေနပါသည္ ထိုသို႕ပ်ံ႕ႏွံ႕လာျခင္းႏွင့္တျပိဳင္နက္မွာပင္ ကၽြဲကူးေရပါဆိုသလို ေဒါက္တာဆိတ္ဖြားသည္ မည္သူမည္၀ါျဖစ္ေၾကာင္း စြပ္စြဲေျပာဆိုမႈမ်ားလည္း ပါ၍လာေလသည္  ။ 

အခ်ိဳ႕က Voice of Myanmar သည္ ျပန္ၾကားေရး၀န္ၾကီးဌာနက တစ္ဖက္လွည့္ႏွင့္ ေထာင္ထားေသာ ဘေလာ့ျဖစ္သည္ဟုဆို၏ ၊ အခ်ိဳ႕က ဆက္သြယ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနႏွင့္ပတ္သက္မည္ဟု သံုးသပ္ေျပာဆိုၾကျပန္ေလသည္ ၊ အခ်ိဳ႕ကေတာ့စာနယ္ဇင္းအသိုင္းအ၀ိုင္းထဲကျဖစ္မည္ ဟု ထင္ေၾကးေပးၾက၏ ၊ တခ်ိဳ႕ကမူ မည္သူမည္၀ါျဖစ္မည္ဟု အမည္တပ္ကာ စြပ္စြဲၾကျပန္ေလ၏ ။ အစပထမတြင္ ထိုသို႕စြပ္စြဲေျပာဆိုမႈမ်ားသည္ ကၽြႏ္ုပ္၏အရာမဟုတ္ ၊ ထိုသို႕စြပ္စြဲေျပာဆိုသူမ်ား၏အရာသာျဖစ္သည္ဟု အထင္ေရာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဘာမဆိုင္ညာမဆိုင္ အစြပ္စြဲခံရသူလူပုဂၢိဳလ္မ်ား အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအတြက္ နစ္နာလာစရာအေၾကာင္းရွိခဲ့ေသာ္ မနစ္နာေစရန္ ဤစာကိုေရးပါသည္ ။

အထက္ေဖၚျပပါစြပ္စြဲခ်က္မ်ားႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္မည္သို႔မွ်မပတ္သက္ပါ ၊ ဆိုင္လည္းမဆိုင္ပါ ၊ ကၽြႏ္ုပ္၏အမည္ရင္းကိုေဖၚျပသည့္တိုင္ လူသိမ်ားေလာက္ေအာင္ထင္ရွားသူလည္းမဟုတ္ပါ ၊ ယခင္ကလည္း ေဆာင္းပါးမ်ားကို အျခားအမည္မ်ားျဖင့္ေရးဘူးသူလည္းမဟုတ္ပါ ၊ တစ္စံုတစ္ရာကေနာက္မွတြန္းအားေပးသျဖင့္ ထိုသူတို႔၏သေဘာထားကို ထင္ဟပ္ေစေသာေရးသားမႈမ်ိဳး ကို ေဆာင္ရြက္ရသည့္အလုပ္မ်ိဳးကို ကိုယ္တိုင္မႏွစ္သက္ပါ ၾကိဳက္လည္းမၾကိဳက္ပါ ၊ သို႔ပါေသာေၾကာင့္အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုခု၏ ကိုယ္စားေဆာင္ရြက္ေနသည္ဆိုသည္မွာလည္း မမွန္ပါ ။

ကၽြႏ္ုပ္၏ ကေလာင္အမည္သည္ စာေရးဆရာမင္းသိခၤ၏ ထင္ရွားေသာဇာတ္ေကာင္အမည္သာျဖစ္ပါသည္ ၊ ဆရာမင္းသိခၤသည္ ေဗဒင္ ၊ယၾတာ ၊ ဂမၻီရ အစရွိေသာနယ္ပယ္အသီးသီးတြင္ ထင္ရွားလွေသာ္လည္း သူ႕ကို စာေရးဆရာတစ္ေယာက္အျဖစ္ပိုၾကိဳက္ပါသည္ ၊ပို၍ေလးစားပါသည္  ကၽြႏ္ုပ္သည္ ဆရာခႏွင့္ အေတာ္အတန္ရင္းႏွီးသူျဖစ္ရာ တစ္ေန႕တြင္ ဆရာခအား သူဖန္တီးခဲ့ေသာဇာတ္ေကာင္ေတြထဲမွာ ဘယ္ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕ ကာရိုက္တာကို အၾကိဳက္ဆံုးပါလည္း ဟုေမးခြန္းထုတ္ခဲ့ရာ သူက " က်ဳပ္အေနနဲ႕ကေတာ့ ပေရာ္ဖက္ဆာေဒါက္တာဆိတ္ဖြားကို အၾကိဳက္ဆံုးပဲဗ် ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ ဆားပုလင္းႏွင္းေမာင္တို႕ စေနေမာင္ေမာင္တို႕ဟာ သူတို႔ရဲ႕ ပံုေသကာရိုက္တာေတြရွိၾကတယ္ ဒီေတာ့စာေရးတဲ့အခါ ဒီကာရိုက္တာေတြကိုေပၚလြင္ေအာင္ သတိထားျပီးေရးရတယ္ေပါ့ဗ်ာ ဒါေပမယ့္ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြားေနရာကေနေရးတဲ့အခါ သူကလြတ္လပ္ေနတယ္  ေနာက္ျပီးသူဟာပံုေသသမားမဟုတ္ဘူး တခါတေလသူဟာအင္မတန္ရက္စက္သူျဖစ္တယ္ တစ္ခါတရံမွာေတာ့ သူဟာေမတၱာဂရုဏာ ၾကီးမားေနသူျဖစ္ေနျပန္တယ္ တခါတေလမွာ သူဟာအေျမာ္အျမင္ၾကီးသူျဖစ္ျပီး ဖီေလာ္ေဆာ္ဖီေတြကိုေျပာေနတတ္ေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ေလမွာ စိတ္ထင္ရာကို ဇြတ္တရြတ္လုပ္တတ္သူျဖစ္ေနျပန္တယ္ ၊ တခါတေလမွာ ဒန္ဂ်ိဳင့္အစုတ္ေလးနဲ႕ လၻက္ရည္ကိုၾကိဳက္ေနတတ္သလို တခါတစ္ေလမွာေတာ့ ခမ္းနားလွတဲ့ ပါတီၾကီးေတြမွာ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ေနျပန္တယ္ ဆိတ္ဖြားဟာအမွန္တရားကိုျမတ္ႏိုးတယ္ ျပီးေတာ့လြတ္လပ္ေနတယ္ လြတ္လပ္ေနတာကိုက သူ႕ရဲ႕ ကာရိုက္တာျဖစ္တယ္ ဒါေၾကာင့္သူ႕ကိုယ္စား စာေရးရတဲ့အခါမွာလည္း စာေရးသူက်ဳပ္ဟာ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေနတယ္ ဒါေၾကာင့္သူ႕ကိုအၾကိဳက္ဆံုးပါဘဲ  " လို႕ရွည္ရွည္လ်ားလ်ားေျဖခဲ့ဘူးတယ္ ။


ကၽြႏ္ုပ္ကလည္း " ဆရာခေရ... လြတ္လပ္ေနတာရယ္ ၊ အမွန္တရားကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးတာရယ္ ၊ ပံုေသသမားမဟုတ္တာရယ္ ဆိုတဲ့ ေဒါက္တာဆိတ္ဖြားရဲ႕ ဇတ္ေကာင္စရိုက္ေတြကို သိပ္ၾကိဳက္တာပဲဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္သာဆရာခလို စာေရးတတ္လို႕ကေတာ့ ေဒါက္တာဆိတ္ဖြားလိုဇာတ္ေကာင္မ်ိဳး ဖန္တီးပစ္လိုက္ခ်င္တယ္ဗ်ာ " လို႕ေျပာလိုက္မိတယ္ ....


ဒီအခါ ဆရာမင္းသိခၤက မွန္းစမ္းကိုယ့္လူ ဆိုျပီး ကၽြႏိုပ္ရဲ႕လက္၀ါးျပင္ကို ဆြဲယူၾကည့္လိုက္တယ္ ျပီးေတာ့သူ႔မ်က္ႏွာဟာ တည္ၾကည္တဲ့အသြင္ကိုေျပာင္းသြားျပီးကၽြႏ္ုပ္၏ လက္၀ါးျပင္ေပၚမွ အမွတ္အသားတစ္ခုကိုေထာက္ျပကာ ...


ဒီမွာကိုယ့္လူ ဒီအမွတ္ေလးကိုေတြ႕လား ဒီအမွတ္အသားမ်ိဳးဟာ လူတစ္ေသာင္းမွာ တစ္ေယာက္ ပါခဲတယ္ ဒါဘာကိုျပေနလည္းဆိုရင္ ကိုယ့္လူဟာတစ္ေန႔မွာ စာေရးျခင္းအလုပ္နဲ႕ အင္မတန္ လူသိသူသိမ်ားလာလိမ့္မယ္ဆိုတာကို စာေရးထားသလိုပါဘဲဗ်ာ....ဟုေလးေလးနက္နက္ ေျပာေလ၏ ။


တဆက္တည္း ဆိုသလိုပင္ ကၽြႏ္ုပ္၏ ေမြးသကၠရာဇ္ ၊ ေနရာ ၊ အခ်ိန္တို႕ကိုေမးျမန္းျပီး အနီးရွိအသင့္ခ်ထားေသာ စာရြက္ေလးတစ္ရြက္တြင္ေရးေလ၏ ၊ ျပီးေနာက္ အနီးရွိတပည့္ေလးတစ္ေယာက္ကို ထိုစာရြက္ကေလးကို လွမ္းေပးလိုက္ျပီး " ျမန္ျမန္ " ဟုေျပာလိုက္ရာ ထိုတပည့္ကေလးသည္ထိုစာရြက္ပိုင္းကေလးကိုယူကာ လွစ္ကနဲ ဆိုသလို ေျပးထြက္သြားေလ၏ ။


ထိုဆရာခ၏တပည့္ကေလးထြက္သြားျပီးေနာက္ ကၽြႏ္ုပ္ႏွင့္ဆရာခသည္ ဆရာခတည္ခင္းေသာ လၻက္ရည္ၾကမ္းကိုေသာက္ရင္း အျခားေရာက္တတ္ရာရာ စကားမ်ားကိုေျပာေနၾက၏ ၊ ထိုစဥ္မွာပင္ ခုဏေျပးထြက္သြားေသာ ဆရာခ၏ တပည့္ေက်ာ္သည္ ဆရာခေပးလိုက္ေသာ စာရြက္ပိုင္းေလးအျပင္ အျခားေသာ ဇယားမ်ား ကိန္းဂဏန္းအမွတ္အသားမ်ားပါသည့္ စာရြက္ ၂ ရြက္ႏွင့္အတူ အေျပးအလႊားဆိုသလို ျပန္ေရာက္လာေလ၏ ။


ထို႕ေနာက္ဆရာခသည္ ကၽြႏ္ုပ္၏ လက္၀ါးျပင္မွ ကၽြႏ္ုပ္ကိုယ္တိုင္ဘာမွနားမလည္ေသာ အေရးအေၾကာင္း အမွတ္အသားမ်ားကိုလည္းေကာင္း ၊ ခုဏစာရြက္ပါ ကိန္းဂဏန္းအမွတ္အသားမ်ား ၊ ဇယားတိုင္မ်ားကိုလည္းေကာင္းေသခ်ာၾကည့္ရႈစစ္ေဆးကာ ကၽြႏ္ုပ္၏ အေၾကာင္းကို ေဟာေျပာေလေတာ့၏ သူ၏ေဟာဆိုခ်က္မ်ားသည္ ကၽြႏ္ုပ္၏ ဘ၀ဇာတ္ေၾကာင္းကို အေပၚစီးမွ လိုက္ၾကည့္ေနသူတစ္ဦးကဲ့သို႕ မွန္၏ ၊ ေလာကတြင္ကၽြႏ္ုပ္တစ္ေယာက္တည္းသိပါသည္ဟု အထင္ေရာက္ခဲ့ေသာ ကၽြႏ္ုပ္၏လွ်ိဳ႕၀ွက္အပ္ေသာအရာမ်ားကိုလည္း သူက သိေနျပန္၏ ၊ ကၽြႏ္ုပ္ကိုယ္တိုင္ေမ့ေနျပီျဖစ္ေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားလည္း  ျပန္အမွတ္ရသြားေအာင္ထုတ္ေဖၚႏိုင္၏ ၊ အနာဂါတ္အတြက္ ၾကိုတင္ေဟာခဲ့သည္မ်ားလည္း ဆက္တိုက္ဆိုသလိုမွန္ေနျပန္၏ အံ့ဘြယ္ဆရာခပါတကား.....။


( ဆရာခေဟာကိန္းထုတ္ခဲ့သည္မ်ားထဲမွ ေဒါက္တာဆိတ္ဖြားကေလာင္ႏွင့္ပတ္သက္သည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို မနက္ျဖန္တြင္ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္ ၊ မနက္ျဖန္ ဇြန္လ ၂၅ ၇က္ေန႕တြက္ က်ေရာက္မည့္ ဆရာခ၏ ေမြးေန႕တြင္ ဆရာခအား သတိရျခင္း ၊ ေလးစားေနျခင္းအထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ ဤစာစုကို ေရးသားပါသည္ ။)


ေဒါက္တာဆိတ္ဖြား